usch!

SÅg ni på nyheterna igår att i dk för dom kostverk av döda kinesiska krigare.
får rysningar, tänk som har delat upp riktiga döda kroppar ögon och läppar och ögon bryn är kvar.
brrriiiii.. usch! hahahah.. var får dom allt ifrån?

Vilket härligt väder det är idag! solen skiner. gick en lång runda idag och dum som jag var hade jag vinter jacka på mig. visserligen var den inte så tjock, men gus så varm och svettig jag var när jag kom hem :P

Vi har även fått tummen loss och anmält Zäta till agillity kurs =)
kommer bli riktigt skoj! han älskar ju att klättra upp för saker och hoppa och stoja =)
så på onsdag kl 18.00 startar allt!
ser fram emot det, men Pierre som ska föra är lite nervös.. hahhhaa..

ha en härlig lördag! själv börjar man ju jobba kl 15.00 - 21.00 mindre kul, men någon måste ju hålla damerna sällskap! =)

må gott!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se