Underbart sååå Underbart :D

image147Det sprutar energi av mig!
har suttit ute i solen jätte länge och jag känner verkligen hur hela jag bara suger upp solstrålarna som kommer mot mig! och den känslan av den värmen som kommer oooh. ja jag bil bara sååå glad =)
var tvungen att lägga in min favvis bild på zäta. min lilla älsklings vovven.. har tagit massor av nya foto. men jag har blivigt av med kamera sladden. men det e ju bara så typist mig.
imorgon är det jobb.. känns väl lite så där.. en del har tagit ledigt i morgon, jag vet inte varför det är väl ingen speciell dag i morgon? men men.. så är det en del vikaret som man inte tycker så där väsr om. men ändå är man så snäll att man bytar avdlning bara för en del skall slippa dom. är man inte snäll då? tyckte att jag fick göra en god gärning =)
hahaha...

Är även på jakt efter ett par nya solbrillor.. någon som vet några snygga?

Nej om man skulle ta sig i kragen och hänga upp tvätten!
ha en fin eftermiddag!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se