Danmark

Hellloj!
Ja i Danmark har jag tillbringat min lediga lördag!
Vägen ditt var riktigt hemst för när vi precis hade kommit på bron tror ni inte att jag upptäkte ett bi i bilen!
och jag fick panik.. fan vad jag hatar dessa bi som börjar vakna nu.. specielt när dom snultar på en plats till danmark.. hahah =)
var inne på det där stora köpcentrat med 4 våningar!
var ganska mysigt ställe.. gick inte runt och kollade direkt utan var bara inne lite snabbt i "mat affären" för att köpa lite gott gott till valborg!
när vi väl hade plockat upp alla varor och skulle betala drar vi kortet så säger hon i kassan, vi tar inte visa!
vad sa du sa vi? Nej vi tar inte visa!
VILKET JÄVLA STÄLLE TAR INTE VISA?
till och med i Thailand betala vi med visa! hahahah.. fan det var illa.. riktigt illa!

nej ska gå en strand promenad nu!
må så gott

/// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se