Sis

image66Tänk vad tiden bara rusar iväg.
Min kära lilla syster blir 15 år idag. tyckte inte det var längesedan jag fyllde 14 och det är ändå 5 år sedan den dagen inträffade.
Jag har alltid viljat ge alla nära och kära något personligt när dom fyller år, men hur svårt är det inte att hitta på något? jag tycker det är jätte svårt. Men till min syster var det riktigt svårt. men till sist bestämmde jag mig. hon hade länge tjatat om en tatuering och det fick hon. Hon gjorde den på överarmen, med hennes namn och 4 stjärnor. hur fint som helst. ska lägga in en bild få fort kamerna fungerar.

Idag är det en sådan dag så jag saknar pierre. Visserligen är det bara 2 nätter vi har varit utan varandra, men sitta här och inte veta när man får träffa honom igen är ju bara för jobbigt.

Mamma trösta mig lite med lite nya kläder =) Du är den bästa mamma.
Blev ett par jeans, ett linne och en väst =)
även 2 klänningar från gina som jag ska ha i thailand.  Underbart!
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se