Lycka

image69Igår kväll blev jag jätte glad. inte mindre än min älskling kom hem.
Han hämtade mig hos mamma och pappa och på vägen hem kunde vi inte sluta le så glada vi var att få en kväll tillsammans. Den känslan var härlig. men det var inte lik roligt i morse när han skulle ut med lastbilden igen, för nu vet jag inte när han kommer hem igen.
Jag hoppas han kommer hem till helgen varefall.. även om det ser mörkt ut.
Vet inte om jag har fått en riktig infektion i mig. ska till läkaren efter helgen om det inte gått över. strålar liksom i vänster hjärnhalva ner i axlen och ner i ryggen. kunde vara nu med att jag varit så dunder förkyld. men som sagt har det inte fixat sig till efter helgen blir det läkare..

Nej om man ska hjälpa mammsen lite
ska bli korv stroganoff.. =) Gott gott.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kul att du fick träffa honom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se