Happ


Idag är det en deprimerad dag känns det som :/ fast det finns en possitiv sak och det är väl att jag blivigt tim på
sjukan och att det är många som är sjuka där hela tiden :) underbart. hahaha.. så nu kan jag jobba ändå =) Även om jag inte får för läkaren egentligen, men men.. ibland får man strunta i vad dom säger och göra vad man måste ändå. för vem klarar sig utan pengar? inte jag iallafall.

image59 istället för en ännu deprimerande ,
höst bild lägger jag in denna ur söta bild på
sommar foten.  imorgon är min älskling ledig,
och vi ska ha en riktig mys dag =) vi ska gå lite i stan,
vi ska till skrylle med zäta och ha lite piknik .
hoppas bara det blir uppehåll..
får även in på ur och pen för att hämta pierres klocka.
han skulle ju göra det förra lördagen,
så skulle han lämna fram kvittot,
men det vissade sig vara kvittor på
zäta han lämna fram, då hade han alltså tagit fel kvitto.
haha.. Pierre du är för söt ibland,
så det blev inget hämtande av någon klocka inte.
så i morgon får vi faktist ta och göra det.



Ha det underbart!
Tjing


Kommentarer
Postat av: Jennie

härlig bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se