Ge med dig

Att förkylningen inte kan ge med sig. image67
Finns inget värre än att vara förkyld tycker jag
inte nog med det så börjar jag få hosta med, ja allt är höstens fel.
hahaa.,.. lätt att skylla på andra saker än sig själv.
Detta börjar bli mycket långtråkigt utan pierre får jag säga.
lite små lessamt börjar det allt bli Hoppas att han kommer ikväll,
fick reda på hur hans körningar ser ut.
jobbar 6 dagar i veckan och dom 6 dagarna sover han ute i lastbilen.
och två hemma sedan 6 ute till.. OH.. kan det bli värre.
nej tanken på detta gör inte mig alls glad..

Vad jobbar era pojvänner med?
ha en underbar höstdag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

min pojkvän studerar ist :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se