Gardiner

Morrn Morrn :)
om 45 min får man börja trampa på cyklen till jobb..
suck, hade mycket heldre varit hemma idag .. men jobb är något alla måste gå till annars klarar man sig inte.
Ridning står på schemat idag. har kvällen efter det. kommer nog bli ganska soft ändå.
Hunnit städa i lägenheten med. bara dammsugning som ska göras med det kan väl älskling ta och göra?
ska bli så skön att komma hem till färdiglagad middag ikväll.. finns inget bättre.. slipper man kludda med det själv.
men då blir det jag som får diska.. haha.. men det går fort..
Igår var jag med mamma och mormor först på stoft och stil för att köpa gardin stänger.. Wow ska man få upp sina gardiner nu ? :D sedan vidare till ikea för att se om man kunde hitta en genomskinlig gardin som jag ska ha bakom den andra i sovrummet.. hitta ingen fin på ikea så jag och mamma for vidare till Burlövcenter och in på hemtex. och där hitta jag en jätte fin som jag köpte.. 450 kr för EN gardin.. herre gud.. men men det blir fint varefall...

Nej om man skulle göra vid sig.. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se