Fredag , fredag, fredag.. wwwwiiiiiii

FREDAG
Äntligen om jag får säga det själv. Älskar fredagar, men detta är inte en vanlig fredag..
nej för att i dag händer det som inte hämt på mycket mycket länge och det är det att Jag, Jenny , Kathy Emelie, Linda och Malin ska träffas för fösta gången allihopa.
Ja, dette är fan stort.. hahahaha.. image61
det blir tacos och massa mys och drickande,
kanske inte för min del men för don andras =)
Jenny du får inte glömma ditt album.
Det är viktigt.. MÅSTE SE =)
Igår var jag och Älsk på ikea, vi hitta värsta fina prydnads grejen till väggen,
fast det e ju tack vare Jennie att vi hittade den =)
Du har bra smak får jag ju faktist säga.
Känslorna börjar allt mer pirra inför resan, läste lite idag om vad man kunde göra och vi hitta en 2 dagar utflykt i regnskogen där man rider på elefanter, och sover i den bungalow mitt i ödet och hör alla djuren undernatten, fy fan vad jag vill på det.. får tjata lite på Pierre om det, kan tror inte att han pallar sova mitt bland djuren, jag ser det som ett jävligt rolig och spännande upplevelse.
reser man ändå så långt så ska man ju göra saker som är lite vågade med.
Nej ut o gå med vovven nu,.
Ha det finemang!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se