Barnpogram

image73Satt och kollade igenom lite bloggar , och då jag hamnade på Jennies
fick jag massa minnen i huvudet av den tiden man alltid kolla på Bolibompa kl 18.00 varje vardags kväll.
och även Disney dax på fredagar. Ja fredagarna och Disnedax var ju höjdpunkten av helgen image72
även hjärnkontoret och Hippo och ja just det Rea
vissa av sakerna finns ju än  men allt har förändrats.
var det någon som såg Baltasar? hahaha..
kan låten än " Balt baltasar , balt balsara, Baaalatsssarrr :) "
Men det med tecknat har blivigt rent för mycket med disney chanel och allt, barnkanalen, toon disney . när jag var lite varefall uppskatta jag barnpogramet när det var kl 18.00 , men ingen unge lär väl uppsaktta det nu när man kan kolla på tecknat 24 timmar om dynet. nej dom skulle behållt det gammla systemet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh :) disneydax var verkligen helgens höjdpunkt. Jag och mina syskon fick altid varsin skål med chips,ostkrokar och popcorn blandat. Sen en mugg med saft :) och satt som klistrade med täcken runt oss i soffan framför tvn

Postat av: jjohannaah

jag har ingen koll på lön och studiebidrag men pengar är roligt att få är man har t.ex sommarjobbat =D

2007-09-29 @ 11:15:50
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se