Vågade

Dåligt med uppdatering nu tycker jag :)image80

 Ja som ni säkert vet så klippte jag mig
kort i förrgår. kan fortfarande inte förstå
att jag verkligen vågade =)
men det blev fint varefall.. :)
Jag är riktigt trött idag, eller kanske mer seg. Ska iallafall jobba ikväll.
ska bli riktigt roligt, nästan som det pirrar i kroppen eller något i den stilen.
ihelgen blir det mys med syster.
ska först gå lite på stan och nova, laga god middag, sedan bio.. =)
det kommer bli riktigt trevligt.

Usch jag och Pierre boka tid för sprutorna igår.. haha.. jag kommer svimma,, jag hatar sprutor, jag verkligen hatar dom.. Vill inte:P
men ska man till sköna thailand ja vad gör man inte


Kommentarer
Postat av: Jennie

Han är ju i lund o jag i sölvesborg, så han fick se det på bild bara, men han tyckte det blev snyggt :D ska lägga upp bilder nu.. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se