Trött

Är jag trött idag eller?
ja, det e i så fall bara förordet.
Känner mig helt sliten. igår var det ingen rolig dag alls.
först kom jag till d2, nej där skulle jag inte vara, du ska vara på a2. nej men du börjar inte förrens kl 16.00.
Jag var där redan kl 13.30 gå upp till chefterna och hör. jag gick upp.. men nu ska vara på 2:2 .. Halllååååå..
ta mig långt här ifrån liksom .
 Hahahaha..
så jag jobba 8 timmar på en helt ny avdelning igår,, ska göra det på fredag med.
men i dag ska jag få lov att vara på d2 =) waaiiii.
kolla precis upp mina bokningar.. ska fan jobba hela helgen med.. 5 dagar denne veckan.. ja, det e inte dåligt det inte =)

nej ska käka lite sedan iväg till jobb..
ha det finemang =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se