Tårar

Inte för min del image84men för Pierres del när vi såg
Moulin Rouge. ja det blev nog några hinkar från honom.
jag satt mest och skrattade.
men det var en väldigt bra film varefall.
Jag brukar inte tycka att filmer med sång i är speciellt bra.
men denna var verkligen det.
Någon mer som såg den och tyckte den var bra?
Nu är Min Älskling på väg till Tyskland.
med jobbet :( usch.. tycker inte alls om detta.
men men.. det är hans dröm jobb så vad gör man inte än att hålla ut?
ska slänga mig i soffan nu!
Sov gott
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den är så braaa :)
Pratar man olika i lund från resten av skåne? haha

Postat av: Pernilla

Moulin Rouge är typ bästa filmen! sett den massor av gånger :)

2007-10-18 @ 16:51:56
URL: http://peggs.blogg.se
Postat av: Anonym

haha jag tycker den filmen e skittråkig haha :D men smaken e som baken =)

2007-10-19 @ 12:27:36
URL: http://kathyolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se