Svart hål i magen

image87Det känns verkligen som att jag har
ett stort svart hål i magen.
Ett hål som jag inte vet vad det betyder.
Hon har inte svarat på mejlet än, är det bra eller
dåligt?
Jag är rädd att dom håller på att snacka om något nu,
tänk så har jag ställt till der riktigt för henne.
men det återstår väl att se.
Hon sa att hon skulle ringa om två dagar, detta är den andra dagen, om hon ringer vill jag bara lägga på.
usch, vill inte ha denne känslan. den e verkligen hemsk.

Var lite med mamma i stan idag, jätte mysigt.
fika och lite sådant, köpte mina förat julgrans kulor =)
Riktigt fräsiga inte så tråkiga som dom brukar vara.

hmmm, drar mig från att gå ut i detta kalla vädret.. brrriii..
men jag måste verkligan rensa till kaninerna.
suck. hahaha.. det är verkligne inget kul att göra det alldeles själv.
När pierre e hemma går det på en kvart, själv på en timme kanske?
Den timmen är fan längst utav alla.

Även stallet.. fast det går på 5 röda.
så det e inte så farligt.

nej om jag skulle ta mig i kragen och göra det jag skulle!
ha det fint!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se