Snabbt..

Helgen har bara rusat väg.
Har varit med om en del.
Var ju på 40 års gille igår =) hade riktigt trevligt. synd att vissa blev lite väl runda om fötterna.
var live band där.. kopia av lena ph.
hahaha.. sedan dansa jag och pappa kasedans =)
Han är fan riktgit grym på det. =)

Idag har det varit en riktigt slappe dag. =)
bara degat i soffan näst intill..
Hon Ringde i dag, men sa inget om mejlet.. Pussst..
det var skönt hade hon sagt något hade allt bara blivigt stelt.

Ska varefall till henne jag var personlig assistent till på onsdag morgon.
ohh.. kanske ska man få tjänsten en gång till? men gör jag rätt om jag tar det?
det är frågan!

Älsk är på väg långt upp till Norge... ohh.. tycker mindre om det asså..:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se