Omtumlande

Ja, snacka om att man är en anning omtummlad.
Jag som älskade detta softa livet med att jobba lite kvällar.
men antagligen kommer det bli slut med detta. Fasen =) hahaha..
Det var så här att Min förra chef på personliga assistent jobbet ringde och hörde av sig till mig.
jag blev verkligen paff.
Hon tyckte allt gick så knasigt till när jag sade upp mig. Visst gjorde det j udet. jag berättade ju inte allt som hade hänt.
Men så frågade hon, Linda var det verkligen bara ryggen som spelade roll när du sade upp mig.
Jag bara nej det var väl kanske inte det.
så sa hon att då hon tjejen som ställde till det lite kanske hon skulle skuffa.
och så frågade hon mig, om du får chansen skulle du vilja testa en gång till hos henne?
Ja visst kan jag det sa jag.
Ja för vi tyckte verkligen att det var synd att du slutade.
om inte, skulle hon kolla vad det fanns för något annat till mig =)

Känns detta bra eller? Eh ja.
Men jag kan ju fortfarande inte säga allt i telefon för jag tycker det e så känsligt det som hänt
Så jag tog efter dig Jenny, jag skrev ett mejl .
så hon ver hur jag sätt på det.
Och det känns mycket mycket bättre.!

image86
Prison break

börjar nu kl 22.00 på tv3
lätt att jag ska kolla på detta.
verkar nästan lite mer spännande nu än innan.. 
och då kanske jag följer det varje dag istället?
Men det återstår att se.. =)
Ha en underbar kväll..
För det ska jag ha!

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se