Ny månad

Oktober ja tiden den springer iväg :)
har äntligen hittat jackan som jag vill ha.. Det är en Peak en lång röd.
fryser alltid om rumpan så en lång är faktist det bästa.
Hoppas Älsk kommer hem idag , dax att byta mobiler idag. ska ta den som har 5 megapixlar :)
bättre än vad jag har på min kamera ju. klart man tar den då :) man får inte vara dum.
Men som sagt det är bara om Pierre kommer hem i dag som det blir av.
Imorgon ska jag antagligen in till malmö och gå i stan med Elin ., Sjukt länge sedan man träffade henne.
nej om man skulle ta sig i kragen och göra något vettit?
kanske stallet? lika bra.
Puss Puss image78

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha ja sprutor e typ det värsta jag vet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se