Inte min dag

Jag skulle nog inte ha jobbat igår kväll image91
Ja, det var helt klart inte min dag.  skulle hjälpa en dam på toa, och precis innan hon ska sätta sig lutar jag mig fram på något konstigt sätt , tror ni inte att lamet ramlar rakt ner i toaletten?! Jo men visst!
Jag tappade larmet i en dams toalett. hur dum får man vara?
Inte nog med det. sedan skulle jag ringa ssk angående något starkare till ens mage.
och jag skulle kolla i personens pärm o jag hade aldrig kollat i en sådan pärm innan och när jag skulle rabbla upp alla läkemedel o jag trodde jag skulle dö, jag och min dysleksi och utala dessa namn. nej det gick åt helvete rätt ut sagt. så en annan fick ta över.
Detta vill jag fan inte vara med om ner på en och samma dag. hahahahahah.
hon jag jobba med sa till en ssk som är cheferna över oss när dom riktigt cheferna har gått hem att vi lätt ett larm bada och sedan gav vi honom sprit på sköpet men han blev inte glad för det.
hahahhahaa.. nej fört drunkna han väl och sen om han överlevde dog han väl av alkoholförgifting.
Ja vilken kväll.. sedan hände det lite till men de behöver jag inte ta upp..  men andra ord inte min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se