Inget

image81Blev inget Ikea idag :( Pierre har inte slutat än. så vi får ta det i morgon då han är ledig när vi ska ta spruta.
Ska jobba i morgon kväll. 15.00 - 19.00
haha vad är det för tid? men det ska bli ganska gutt ändå. man slipper lägga folket.
men det kommer bli jävligt drygt för jag tycker inte alls om den avdelningen.
men jag är bara glad att jag får så mycket jobb trots att jag bara har ställt mig som att jobba på kvällarna. :)
Hatar mornar.. klarar inte av det längre.. iblend när sjukan har ringt o vill att jag ska jobba. är det morgon? ja , nej då måste jag tyvärr säga nej. klarar inte av det helt enkelt. men men.. mys med älsk ikväll.. =D
  Jennie hur gick det på nya jobbet?

Kommentarer
Postat av: Jenni

jadu.. när kan du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se