Har glömt

Heeeeej! image92
Regn, regn åter regn.
Har nästan glömt hur mysigt det är när det regnar en höst dag. Mmmmm..
Älskar när det regnar. Om man nu är inne det vill säga =)
Ska jobba långt pass i dag känns det som.
har ju bara jobbat ca 5 -6 timmar på kvällarna innan, men i dag ska jag jobba 13.30 till kl 22.00.
Suck, Lika dant i morgon , fast bara till halv 10.
Känner hur trött jag är i dag. hahha. . . men vad gör man liksom ?
bara till att bita ihopa.
Jag hoppas att min dag blir inte lika jobbig som sist jag jobba. det var bara så hemskt.. allt hände mig.
Och att jag inte får rent för mycket skäll i dag.. ajaj..

Nej ska göra lite saker nu innan jobb..
Ha det underbart allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se