Spel och mys

Goddagens!
Idag skinner solen lite på oss varefall :)
Blir ingen vidare rolig dag för min del!
Massa mockande och rensande utav kaniner! usch!
hahaha.. det är mindre kul det, men också lite utav det tråkiga man måste göra.!
sedan är det även lite städning och stryckning som gäller.
Igår kväll låg jag och bara kolla rakt upp i taket känndes det som. tänkte lite på vart julgranen ska stå o så.
Första gången sen barn jag länktar till juletider. Annars har det alltid varit ett deprimmerande tillfälle för mig.
men inte nu längre och det känns väldigt skönt! Ska även vara ledig denne julen.. =)
men igår när jag låg i sängen kom jag på värsta iden på hur jag ska kunna göra plan lösningen bättre.
och det kommer bli mycket mysigare miljö.. =)
Får se vad pierre tycker om det bara.. om du bara vill komma hem från Norge din mupp =)<3
Har kommit på att det inte finns något mysigare än att vara ihop burrad i en filt på kvällen och spela något spel.
just nu på hösten!
Just nu har det blivigt mycket Yatzy.. och mamma blir alltid så jäklans sur för hon Förlorar allllltid =) haahhaha..

nej ut i det kalla blir det nu!
Ha en underbar dag! Pusss
image99

Kommentarer
Postat av: mamma

Det fanns mycket snyggt på Ellos inför julen! Tomtarna kostade 200kr för alla tre. Kul att du tittade in och kommenterade!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se