Haaalllåå ja!

image101Godkväll gott folk
Var ute och gick en lång runda i dag som alltid annars fast det verkligen öste ner regn. och då slog det mig att fy fasen vad vi svenska är otrevliga. Kommer man på en väg och möter en annan är det ju ganska trevligt om man säger hej, jag tycker det varefall. istället för att gå tysta förbi. Jag säger alltid hej varefall. men sedan nu har jag testat och bara gå förbi jag med.. och ingen säger ett piss. Hur osociala får man lova att vara? hahahaha..
nej jag tycker faktist att det är synt förnyft att man säger hej om man möter någon. kanske inte om det kommer en massa folk i massa buntar. men kommer man gående själv och möter några enstaka tycker jag att man gott kan pipa ut ett hej!
Vad tycker ni om det?
jobb imorgon , mindre roligt. men det är ju pengar.. behövs verkligen nu när man varit på ullared och när man ska till thailand om mindre än 2 veckor.. gisses vad tiden bara springer iväg..
Nej.. tv kallar... ha en fin kväll..

Kommentarer
Postat av: Jenni

håller med. jag brukar med säga hej när jag är ute och går =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se