Djurförsök

Har länge tänkt på min ställning till det här med djurimage96försök.
Tänk så många djur som lider har massa svampar och andra bakterier växande på sina ryggar bara för av vi ska kunna ha en gokänd hudkräm eller annan cosmetika. Jag tycker själv att det bode inte få existera.
Kan hålla med om att visst en råtta eller mus, men jag menar det är trots allt levande varelser. inte nog med det dom håller på med hundar, apor o jag alla djur överhuve taget. Visst vi behöver vår medicin men om vi vill nu ha den så mycket och kunna bota alla världens sjukdomar som kretsar runt omkring oss så tycker jag fan ta mig att människorna ska ställa upp själva. inte låte djuren lida, såg en film precis. var en som skicka den till mig. tyvärr vet jag inte hur man får in den här men den var riktigt hemsk. och fy fasen att det verkligen går till så hära :/

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch djurförsök är hemskt :(

Postat av: Jennie

När r det du åker till Thailand förresten? :)

2007-11-07 @ 21:58:04
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se