SÅÅÅ PERFEKT!

Mitt liv kan fan inte bli mer perfekt nu.. =)
jag är så glad och lycklig.. =) waaaaa...
Allt flyter på så himla bra nu..
och inte nog med det.. skolan är snart slut.. =)
fast i dag och i morgon är dom värsta dagarna..
sedan är allt jobbigt över.
efter som dagarna kommer jag vara friare än friast.. =)
och det kommer kännas så himla skönt.. måste upp till magnolia med.. måste fixa med min lön..
fick ju bara en dags lön av 6.. snacka om att jag blev svitt.. trodde jag hade räknat fel på dagarna med det var dom på d2 som inte hade skickat upp mina papper. tack o lov för dom hade glömt det och inte jag räknat fel.. jag som betällt så mycke saker..
Träna med kathy ikäll.. =) eller kväll o kväll.. jag kan inte ikväll.. ska på träningridning då..
så jag får hoppas att hon hänger med mig vid 3 tiden... i will..

redovisning av projekt och företagande i morgon..
det kommer nog gå bra skulle jag tro..
sedan sista provet praktist på massagen.. kan jag få mitt diplom sedan? :D
Hoppas det kommer gå bra.. men varför skulle det inte göra det?
image46image47

Älskar dig hjärtat... <3


Kommentarer
Postat av: Ahmed

Ofta?

2007-06-20 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se