Redovisningen

Den gick toppen :D
Så länge har vår basgrupp nog aldrig suttit och snackat. hahah..
tänkte på en sak.. fan vad synd det är igentligen att sluta skolan nu när allt går så himla bra.
tänker mest på redovisningen. man känner sig inte osäker längre. utan alla är lugna och fina.

Sedan vill jag tacka Malin för du sa till om den hemsidan med hästmassagen.
ringde dom direkt när jag kom hem och ska ditt nästa vecka och kolla läget =)
herregud. Plugga och jobba..
blir som innan fast tvärt om.. innan var det plugga på vardagarna jobba på helgen men nu är det jobba på vardagarna och plugga på helgen..

Hoppas jag kommer in till kursen..
fan ridavstånd från mig.. Gött...

Även Grattis till Jobbet Kathy..
SÅ alla tre magnoliarbetare från consensus i 3b säger... GODBYE MAGNOLIA OCH HELLO LUNDS UNIVERSITETS SJUKHUS.

Ut med kathy ikväll.. och lille Pirre.. :D
Kommer bli nice..

Sköt om er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilket kväll det blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se