Massage

Godmorgon
Vilket jävla väder det är där ute.
glömde säga att jag var på riktig massage igår.
Oh.. så ont.. han behöver göra sådan triggerpunkt massage på mig.. eller vad det nu heter.
ajajajaj.. ska ditt om 2 veckor igen. och då ska vi ta benen och lite på ryggen igen.
igår tog han nästan bara rumpan.. Jävlans ridning.. hahhaha...
Medans han masserade mig låg jag och tänkte på hur vi masserar på massagen..
och jag fick tanken fy fan vad fesna vi e när vi masserar.. hahah.. nästan pinsamt...
man skämmer ju ut sig själv om man masserar en som har gått till en riktig innan.
Dom lär ju bli riktigt besvikna... men även lurade på pengar av det dom får,
well kanske äta lite gröt?
mår iof inte bra i dag,, men jag får försöka dra till skolan iallafall..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är rätt stor skillnad på klassisk massage och triggerpunkt massage. Det beror faktiskt på dig själv hur hårt du trycker!

2007-05-09 @ 17:00:54
Postat av: Anonym

nu gemförde jag inte dom två utan när en massör gör klassisk massage.. det känns helt annerlunda än när man blir masserad utav någon i klassen tex

2007-05-10 @ 16:57:19
Postat av: Anonym

nu gemförde jag inte dom två utan när en massör gör klassisk massage.. det känns helt annerlunda än när man blir masserad utav någon i klassen tex

2007-05-10 @ 16:57:45
Postat av: Ania

Jag tar alltid i skithårt när jag masserar! Man ska aldrig vara rädd för att ta i! :P Men man kan ju fråga personen annars , ehhe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se