Kulturen

Var på Kulturen igår med Kathy.
Sinnes vilken kö det var.. 
som kathy sa varannan sek i kön
- Detta var det dryygaste
hahah.. jo visst var det.
men så fort vi kom in så shacka vi as..
Fick även smaka på en redbull jägermister (?)
om det var så? jag tror det var det.
och det låter fruktansvärt äkligt. rynkade på näsan när Kathy berättade om den
men gud så gott.. min favvis nu med. =)

Pierre som skulle med blev ju så trött att han gick o la sig hemma hos mig .. kunde han inte kommit på det innan liksom? Suck..

Har varigt och lämnat Blondie hos den nya familjen nu..
Hon såg ut att trivas blen dom nya vännerna.. det lilla möget..
haha så trevligt att hon fick till det med en valck diret..
Kåta fan asså,, Brunsta gjorde hon med i mängder.
Inte lätt att släppas blend vackra pojkar.

Fick en fin bild på henne innan vi åkte. sätter in den här,
image37

För oss bondar börjar "bonde söker fru" idag.. Wohoo..
säger jag som tycker det är ganska roande att kolla på..
även bondtöser som är med denne gången.
Sedan är det final i melodifestivalen med.
det är ganska drygt om man tänker efter.. gisses..
men det är väl sådant man MÅSTE?!
ska kolla lite på det varefall..

Kommentarer
Postat av: Ania

Ja visst känns det som ett måste med melodifestivalen. Sjuk tradioton egentligen , jag trotsar och tänker inte kolla på det, heh :P

Postat av: Anonym

jäger redbull ääääger! :D sa ja ju! lita på mig nästa gång! kathy knooows

2007-05-13 @ 12:40:35
URL: http://kathyolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se