Gissa

Vad jag väntar på om inte dne tråkiga psykologin.
Näst sista gången sedan är det tråkigaste ämnet SLUT för all FRAMTID
nästan för bra för att vara sant =)
Blev klar med vårt arbete redan kl 10.
så jag har varit här utan att göra något i 3 hela timmar.
eller jag och Julia drog till stan och gick o kolla lite..
var inna på din sko.. hittat ett par skoj jag ska köpa =)
käka även falaffel... =) med Fetaost
Gott gott... :)
Ska väg och träna efter psykologin =) med mamasen.. =) Även sola.. =) Gött..
Sedan köpa locktång :D måste vara fin i stockholm ju.. =)
Ditt bär det av i morgon.. Linkin park nästa..
Tänk vilken snäll syster man har. även om man har en jävlig syster..


image44


Har det kommit en ny sorts delfin eller?
eller är det som allt annat vi utvecklas.. KORNA HAR FAN BÖRJAT SIMMA
hahahhaaa...
ganska lättroad eller vad..
och är ganska uttråkad om jag ska vara ärlig..
men tack o hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se