En Helg Varje år

Kommer den dryga Bonnamarknaden till Staffanstorp..
Och det är just denna helgen.. =)
Har inte varigt där på 4 år kanske. och det är på tiden att checka läget skulle jag tro..
Drar väl tid en sväng med mamma eller något..

SÅ fint väder det är idag =) blir helt varm. Ändå sitter jag här på min feta röv.
Måste bara morna mig lita..

Pratade med pappa igår angående hästarna. Oh.. alla dessa beslutångesten..
Jag märkte på pappa att han inte ville släppa hästarna helt.. Men Blondie åker till en barn familj näste vecka.
Det förtjänar hon.
SÅ.. Mitt stora projket börja alltså idag. Ska få bossy i trim.. HJÄLP..
vad fasen har jag gett mig in på.. mina kunskaper sätts nu på prov.
Klarar jag detta.. då är jag fan ta mig GRYM


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se