Björka Loge

Det är väl en katerogi för sig själv eller?
hahahaha.. Hur som helst var på Björka loge igår.
Åkte ditt med Pierre och Kalle. Utflippad förfest som vanligt. Helt galet.
Dansa på bord o allt vad vi gjorde. Blev så varm att jag fick ta av mig mina leggings. =) illa..
Fick även en av Pierres polare till att köpa min vodka som det knappt var något i för 120 kr.
haha.. jag kan göra affärer jag :) Fast det var Pierre som fick honom att nappa.. men ändå.
väl inne på björka så börjades med en korv för kalle och pierre. Säg någon gång killar inte är hungriga på fullan :D
Träffade jenny på kase dansen =) även Martin och Ekberg och några till
Och Jimmy med.. herre gud av alla ställen trodde jag inte att man skulle stöta på honom på björka loge..
Träffa även RJ som jag inte träffat på över ett år nu. Kul att se honom :D Förra året på björka bugga vi.. o när jag och Pierre stod där och skulle börja bugga lite som han o sa upp till bevis.. hahha.. nej. man kan fan inte bugga bra om man vet att någon sitter och kollar på hur det går..
Det gick lite si så där med dansandet. men jag och Pierre kom på lite egna steg så där.. men det blev ganska bra till sist.. men min tanke var.. hur fasen ska det gå med dansen på balen? HJÄLP.
blir nog till att skita i det.
Härligt att se mamma på så gott humör idag. länge sedan jag såg det. redan vid 5 tiden hade mamma drukit lite likör aktigt. och var så lullig. så glad. ja det var allt skoj =)
skola i morgon.. vill verkligen inte. känner mig inte ett dugg motiverad till det skiter längre.
fan vad jag hatar skolfan.
men det är bara lite mer än en månad kvar. men varför känns det som att jag kvävs?
HÅll ut liksom...

Kommentarer
Postat av: Ania

Våga hata skolan!! Jag HATAR skolan.. Ska aldrig läsa vidare.. Ska istället gifta mig rikt och bli hemma fru. Planer för mitt liv de ja! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se