4 timmar kvar..

Sen är det långhelg som väntar framför en =)
Sitter just nu i skolan.. kanske inget vidare skoj.. men vad gör man..
säger bara en sak.. Detta var det drygassste.. Mohahahahahahha..
Känner att jag är något utflippad i dag.. o jävligt flummig..
känner hur det bubbler inom mig.. vill bara skratta högt.. hahah
men jag vetefan varför..

har fyra timmar kvar i skolan nu.. :( först svenska sedan massage.
ska träna på benen i dag.. har helkroppsmassage om 2 veckor..
hoppas det går brauuu..
Fest hos Kathy på fredag.. Ska supa dig under bordet... =)=)

ikväll bär det av till tessan.. :) inte träffat dig sen nyår.. herre gud.. träffas för lite.. du är trots allt min bästa vän!

Nej.. Pys och haj... din dumma Haj.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se