Tårar..

Har ni någon gång tänkt på hur tung en tår igentligen är?
Jag kom och tänka på det i morse när där kom några tårar, hörde hur tungt och hårt dom ramla ner på kudden
och tänk.. ändå är kudden mjuk. och tårarna lika så.. men ändå kan detta fall höras så högt.
Nog om tårar och allt som gör en ledsen.

Det är en helt underbar dag i dag :) solen skiner. och man blir bara så glad och varm i hela kroppen :)
det liksom pirrar... men gud så trött jag är.. hahaha.. och har en lång dag framför mig...

Ska städa lite nu.. göra vid stallet sen bär det in i duschen... och sedan hem till emelie.. ;)
käka taco med töserna idag ju.. LÄNGESEDAN vi gjorde något.. så det ska bli skoj..
men tro det eller ej.. Jag ska vara nykter... Måste måste.. annars kommer jag få så dåligt samvete i morgon :P
men men thats life.. :D

I natt ska man få träffa Pierre.. helt varm väven när jag tänker på det..
Har även inskaffat mig en ny vår väst.. blev en röd.. ville försr ha den gul.. men det fanns ingen.. men jag tyckte den röde var väldigt fin den med.. även ne ny plånbok med.. Pierre kommer få spader när han ser den.. den är rosa.. :P hahaha...
Fanns även en rosa väst.. var nästan bud på att köpa den först ha på mig den när jagvar med pierre o se vad han gjorde.. sedna byta den mot en annan färg.. hahahaha... det hade varigt något det...


Pusss O krammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se