Sommar Tider

  • 173339-12
    Sommar tider hejhej sommartider.. lalala..
    Ja, då går vi mot sommartider.. Jag hatar sommartiden, när det kommer till klockan... fan kl är halv 10 nu, egentligen halv 9.. upp mkt tidigare och lägga sig mkt tidigare.. HATA!
    Var iallafall duktig, redan fixat till Hästarna och så, OH.. varför ska jag vara så jävla svag för djur?
    Jo när jag gjorde vid Bossys box så rätt såm det var tog jag upp en avlång tolle i rullebören.. men tänkte jag det var fan allt en konstig en.. Kollade och där låg en Mus/råtta.. jag vet faktist inte vad det är.. hahah,, den är liksom för stor för att vara en mus, med för liten för att vara en råtta.. så det får bli en mus/råtta..
    och visst har jag hittat mus/råttor innan i boxarna som hästarna har trampat ihjäl. men denna levde fast den var förlamad i bakänden. Stackare.. jag kunde inte bara döda den.. tänkt att jag kunde kalla på någon av katterna.. men det e ju fan inte rätt vist när den inte kan försvara sig.. hahah.. som jag tänker liksom.. och den kunde ju ta sig fram o så.. en riktigt KÄMPE.. så jag tog upp den ur bören med grepen som den klättra asså. dom mååste bara riktigt starka som jävlarna. och la den vid sidan av väggen där man brukar se dom springa.. med den kralla runt lite. men inte för att gömma sig.. till sist lade den sig bredvid en mjuk tvättsvamp och en pinne och bara låg och kolla liksom. Vad då vänta in döden liksom? Det är precis som dom kan stänga av sig själva på något sätt..
    Hoppas han har somnat in när jag ska göra vid kaninburarna.. annars kommer jag fan ha dåligt samvete.. och det hatar jag att ha, har det rent för OFTA...
    Men nog om mitt dåligasamvete och om mus/råttor..
    Det är en helt underbar dag.. även om det är en skit SÖNDAG men vad mer kan man göra än att dra sig igenom dagen liksom.. Solen skiner och det blåser inte alls mkt. SKÖNT


    Saker som händer idag
     
  • Göra vid kaninerna
  • Städa rummet
  • Folk ska kolla på Blondie
  • Umgås med Pierre lite
  • Träna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se