Otrohet

Har tänkt en hel del på det den senaste tiden,
Senast igår när jag pratade med en kompis och henns problem.
Hon hade varigt otrogen mot sin bojkvän som han har varit tillsammans med i över 1 år nu.
Hon sa att hon älskade honom och att hon ångrade sig.

Och jag blev så jävla rasande att jag la på luren. För hennes pojkvän är nämligen min vän med.
Och att man kan göra så mot en annan människa, och sedan säga att man älskar dom det fattar jag verkligen inte. Då kan man fan inte veta vad ordet är. Är man otrogen, då ska man fan stå sitt kasst och säga det till personen.
Jag förstår mig inte riktigt på dom männsiskor som inte har något SMAVETE. uten bara kan leva vidare med den personen dom varigt otrogen mot, precis som det aldrig hade hänt. DÅ har man verkligen inget Samvete.. för då är man verkligen sååå Ego.. att man är rädd att förlora den personen... bara för man har gjort en sådan jävla tabbe själv.
Arrrr...

Det är sin sak om man är otrogen vid 14- 15 års åldern. men är man 17 + Ja då borde man ha vett i huvudet och veta vad VETT OCH ETIKET är..

Nej dom som är otrogna och vet vad dom gör och dom som bara vågar skylla på Spriten dom ska nog tänke efter vad Älskar menas innan som sägar oj jag var otrogen, men det var bara en grej som hände.. bla bla.. jag ursäkterna är många.. men dok så idiotiska.

Nog om det.. en helt underbar dag.. :D Och vet ni vad.. Det blir STENSSON är mig idag.. waahaaaaaa..... <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså om folk vill vara otrogna så får dom det, det är upp till var och en!!! vem vet pierre kanske är otrogen mot dig en dag.? täänkt på det?

2007-03-31 @ 17:53:16
Postat av: Anonym

Är han det och jag kommer på det.. då ryker han.. illa kvinckt man vill inte vara tillsammans med ett sådant svin som har noll i IQ

2007-04-01 @ 09:54:16
Postat av: Anonym

vågar du inte stå för vem du är . tönt?!

2007-04-01 @ 20:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se