OH happy day

Vilken alldeles underbar måndag vi har i dag.. :)
Skoldagen gick jätte fort.. hann inte riktigt med.. men den var lagom dryg men ändå gick det ganska fort
Var helt inställd på att jag skulle iväg och träna med mamma efter skolan. men sedan sa mamma bestämt att hon ville ut och gå i det fina vädret istället.. visst tänkte jag.. kan vara skönt det med..
SÅ vi gav oss ut på en riktigt lång grunda.. gick på ställen vi inte trodde fanns.. haha.. men gud så fint det var.. och så trötta vi var i benen efter alla bakar och allt.. :D
när vi kom hem såg vi att vi hade fått lite färg i ansiktet.. mest på mamma.. på mig såg man bara fräknarna hade ploppat upp.. hahah... :D med det hör ju till sommaren ?! :)
Och nu sitter jag hos min fina älskling.. <3 Finns ingen som är så bra och fin som du...  :D
Älskar dig Hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se