Illamående

Är nog det jag värsta jag vet.. Ischhh..
Var i skolan i morse och set gick väl en timme sedan börja jag må så jävlans illa...
så jag gick hem och sov lite... Sen var det över.. =) Härlig dag i dag med.. Det förgyller ens dag.. verkligen.. men blir verkligen glad.. :D
Inte nog med det.. mamma ringer och säger, mamma har fått bröstcanser.. sedan lägger hennes mobil av..
Och jag visste inte vart jag skulle bli av.. Tur i oturen att jag måde illa så jag kunde åka hem och prata med henne..
men när hon sa mamma mena hon mormor.. OCh jag blev så lättnad..att det inte var MIN mamma som hade det..
Ja, dagen blev helt klart räddad... :D Och jag är glad igen...

Ikväll kommer min älsk hit.. myss..
Och vi ska äta mammas Köttbullar... SÅ GOtt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se