Hemskt

Jag hatar sådana här dagar, Mår inte alls bra idag.
ont i magen och så fryser jag.. :( isch..
Inte gjort ett mög i dag faktist.. Vill träna med kathy på det balans saken.. men har ingen kraft.
suck.
redovisning i morgon.. vad ska jag säga?
blir väl att jag slänger ihopa ett arbete nu ikväll..
måste till skoln i morgon även om jag mår skit.. vill inte ligga efter med något mög..

har inte råd med att bara ha sådana här dagar. hatar att bara sitta.. värsta som finns..
haha.. testa det nya the sims året runt.. ganska kul,, med massa gröna gubbar :D
nu sitter man här.. med min lilla pompekatt i famnen... hon spinner och jag får en varm känsla inom mig..

Älskar dig hjärtat.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se