Efter regnet

Kommer solen.. ja, så har det varigt hela dagen idag.. hahaha..
En redig softdag i skolan idag.. sådana dagar vill man ha fler av.. haha..
bara softa sig igenom resten av skoltiden.
Har mest legat och degat och snackat skit med Linn hela dagen :)
Gjorde även min fysiska aktivitet.. Qi gong... Gick jätte bra faktist.. :D bättre än anat.. och då gick det ju suveränt :)
Glömde beräta hur mkt jag hatar att åka från eslöv på morgonen,.. hahahah...
Jävla tågfan tar ju undra år sedan försvinner spänningen och allt står helt stilla.. bah..
hatar den panik känslan.. hahhaha..

sedan har jag bokat om tid hos en annan frissa.. till balen, även sminkning.. och nagelbyggning..
Happ.. har jag glömt något? nej jag tror faktist inte det.. hahaha..

Jag kommer bli så fin. pirrar redan i kroppen om hur bra allt kommer bli till slut..
Usch.. tandläkaren imorgon... isch... vill verkligen inte..
Kommer dö om han ska borra denne gången igen... jag vill verkligen inte.. över min döda kropp...

Jobbigt att träna i dag.. pust... :P

Var även och shoppa lite på burlöv med mammsen och Pierre.. Köpte ett jätte fint armband till Pierre.. som tyvärr var aldeles förstort :/ och sedan en ny mascara.. :D Pierre blev medlem i h&m bara för jag skulle få 10% rabatt.. vart har mitt kort tagit vägen? det undrar verkligen jag...
även 2 linnen på mq..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se