Blåser det eller vad?

Ja, blåser gör ju allt.
Herre gud asså. helt jävla sinnes vad det kan blåsa..
kunde inte cykla hem idag från bussen, fick riktigt putta fram cyklen för att komma fram någon vart. och inte nog med det.. när jag väl kom in bland träden.. tror ni inte att jag får väsrsta feta pinnen rakt i huvet..
tur att ingen kom bakom mig.. jag har nog aldrig varit så jävlans sur som idag när jag gick hem i denna blåst.
Imorgon ska man ha sin fysiskaktivitet för klassen, jag och Linn ska hålla i qi gong.. Det kommer gå bra :)
Men man är ju alltid lite nervis när man ska redovisa eller hålla i saker.

Nej, om man skulle palla sig ner till Gymet med morn min.. :) konditionsträning i dag ja :)
Body pump med Kathy imorgon? Ja varför inte.. har ju inte köpt gymkort för att ligga på den lata sidan..

Ha det.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se