Vilken dag =)

Jag har hunnit med mycket idag. Började med att jag börjde med mamma på mamografi.
Där efter bar det ner till stan där vi luncha på Grafiti.. Sååå gott det var..
jag tog en kycklingsallad och mamma en bakad potatis med räkor.. =)
sedan drog vi in till Lindex , där dom bara har underkläder. och jag köpte någ 7 nya bh ar.. =)
man får faktist passa på när man väl hittar några.
sedan var vi inne på den vanliga lindex med där mamma köpte en del till sig själv.
Till sist gick vi i npå hemtex där det var 50% rea på allt dom hade i butiken.
Bra tyckte jag när jag ska flytta 1/8..
Köpte ett par gardiner och två fina lyckter =)
Sedan bar det hem.. Zäta hade varit ensam för första gången så jag vänta mig massvis av kiss och bajs när jag skulle öppna dörren...
men ikke.. min lilla påg är riktigt duktig.. =)
Väl när Jenni kom hem så bar det in till lund igen,,
då var det träning som gällde.
slarvat med det så det inte är sant.. men det ska bli skärpning med det nu i framtiden.. annars är det fanimig inte lönt att betala gymkortet.
Fick även hem det jag beställt fran halens.. OhOh.. Riktigt snyggt.. =) Mmmmm..

sista samlingen i morgon... =) både helt underbart.. men ändå lite sorligt... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se