Smått och gott

Eller gott och blandat =)
Lite om dagen och så, Ärl ite väl utflippad på jobb.. haha.. ja man kan ha allt för skoj ibland :)
Det börja med regn så mamma körde mig till bussen.. tackar..
sedan somna jag på bussen vaknade precis när det var dax att hoppa av.. oh.. mornarna är hemska:P
Lite så där nyvaken hörde jag någon ropa mitt namn.. Och det var Andreas från förra klassen.. =) Trevligt..
Han var på väg till jobb han med..
Sedan kom jag upp på avd och det var ju liv i luckan som vanligt..

Och Dessa pumpstövlarna.. HAHAHAHAHAHA.. jaa.. dom har en historia för sig själv..
även på ronden.. Danska läkaren.. OH.. Lär dig svenska.. satt som ett frågetecken.. HAHAHA..
men men..
Köpte ett par nya skor i går med förresten.. Zäta hade ju bitit i sänder mina gamla..
sedan har vi beställt en bärbadator till lägenheten.. tro det eller ej den är ROSA!! Love it
när jag skulle hem träffa jag faktist Jenny.. Kul att se dig =)
men KAthy.. vart blir du av? hehe..

sovmorgon i morgon.. ohh.. jag ska sova ut!

Vet inte vart vi är på väg att gå.. ifrån varandra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se