Röd som en kräfta

Är vad jag har blivigt idag =)
Shit assåå =) Har så ont i mitt ansikte..
men men.. vill man inte se ut som jag vet inte vad i den vita studentklänningen så får man faktist steka sig lite i solen :)
Började med att jag pendla hem till mormor i malmö runt 10 tiden.
sedan kom även Anders ditt.. TREVLIGT!
inte träffat honom på evigheter.
sen bar det av till stugan i kämpinge, ställde bilen och drog ner till standen.. =)
Badade i dag med.. ohh.. det är ju bara för underbart 
image51Så svalkande och man bara ligger och guppar i vattnet..
wounderbart.. =)
Satt och tänkte på Therese och jimmy när jag låg där på stranden.
dom är just nu i grekland. tänk vad dom misssar har i sverige nu.
detta underbara vädret. känns lite utomlands aktit i denna värmen..
just att man kan bada med.. =)
Ska till solan i morgon och läna alla jävliga böcker..
wohoo liksom.. nu slipper man konka på fler böcker..
sedan blir det lärar middag på kvällen.

och inte nog med det..Chally tar studenten  med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se