Nya jobbet.

Jag har inte skrivigt om hur det går på nya jobbet.
Akutmedicinen :)
Det går bra, Men jag känner mig väldigt väldigt vilssen!
men jag har som sagt bara varit där 2 dagar.
Så jag hoppas in i det sista att det kommer gå jätte bra.. :)
Gick igenom alla saker idag.
Hände i en hänglift men även en stå lift. Fy faaaan vad ont det gör i en stå lift..
ajaj.. :(
Nej sådan ska jag inte ha när jag e gammal.
=)
Många skratt blev det varefall.. =) helt varm i kroppen.. Tänk så braj ag har det igentligen =)
Lyckos mig.. Verkligen

Ut och gå en sväng nu i det fina vädret.. =) Ska bli guttans..
för övrigt är jag väldans trött.. SOV MORGON IMORGON! Guttans gutt gutt.. =)

Älskar dig Pierre.. Våra planer är enorma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se