Det här med att

Flytta hemmifrån, Ja fy fasen vad mycket skit man hittar när man rensar i sitt rum. :)
Gammla minnen kommer upp, glada som sorliga.
Hjärtat blir uppfyllt, men kan även bli på andra hållet.

Var på 18 års fest i lördags. Var faktist helt okej, FÖRUTOM att jag fick så där 1000000 myggbett som håller på att göra mig helt knas i huvudet =)
en kille där blev så packad att han inte såg uterums dörrarna. Hennes mamma hade precis putsat upp dom så man såg inte att det var dörrar.. det sade bara pang.. sedan small hela glas rutan och han låg på golvet =) hahahah.. fett tyckte då jag =)
lite kul var det...

Jimmy har börjat eller ska skissa på min nya tatuering.. WoHoo.. =)
Den kommer bli fin fin.. =) me like...


Ha det fint.. Puss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tidig du är....

2007-07-18 @ 21:46:01
Postat av: Anonym

tidig med vad då nathalie?

2007-07-19 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se