Bygg upp mig igen

Känns som hela jag håller på att falla ihopa, säger bara aj min dumma rygg.
Skulle jobbat idag , men min rygg sa nej, den gjorde verkligen det.
Jag måste kolla upp detta. ledig nu över helgen vaarefall, så vi får se hur det blir med den då.
Går den att repareras över huvetaget?

Såg ut att bli en fin dag i dag när jag vaknade men ikke. Värsta regnet kom över Staffanstorp.
hahah.. men men, vad gör det jag kan ju knappt gå så vad skulle jag ha gjort ute ändå?

Igår hämta jag Zäta.. Oh.. vad stor han har blivigt. haha.. vill jag veta hur han ser ut när han e fullvuxen?
Eh , NEJ!
men han e mitt lilla charmtroll.
Nej nu ska jag och mamma dra och skicka in förta hyran på lägenheten.. ojoj.. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se