Svin är vi allihopa

Ja , svin är vi verkligen allihopa.
Vi hade så tråkigt i dag i skolan så vi tog insiativet till att vi skulle kolla på en film malin hade hyrt.
du och jag heter den.
Och jag blev så jävla förbannad när jag såg filmfan..
och vissa ställen kände jag igen mig . men jag säger inte vid vilket tillfälle..
Men jag blir så förbannad.. hur jävla elaka människor kan vara mot varandra.
Varför vara elak och playa? för eller senare får man ändå tillbaka samma skit av någon annan.
och då förtjänar man det!

Vet hur många som helst som varit så idiotiskt korkade och inte tänkt med hjärnan innan dom gjort något.
och sedan när det händer att dom råkar ut för något lika ekakt och fegt , ja då ligger dom där och ALLA ska tycka synd om dem.

Bahhh... =) nu har har jag fått skriva det med =)

föreläsning i morgon.. Skit fan mög.. varför? Vill inte.. Vill inte..

MEN... jag måste. .. tar mig i kragen och gör ett galans bra jobb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se