Snö..

Snön är hääääääär.
Och jag vill att den ska bort lika snabbt som den kom hit.
Har funderat på en sak. varför är skåne aldrig förberädda på att det kan komma snö?
det bli alltid samma kaos när den väl kommer. varför kan man bara inte vara berädda på det värsta?

första dagen på praktiken i dag. börja med projekt på magnolia resturangen. kommer bli ganska soft. :) slutade tidigt idag varefall. sen så drog jag mamma och Pierre till center syd. mamma ville inte köra då hon inte ville köra av vägen för det var ju såååå halt. jag och pierre tänkte att hon var lite löjlig för snön lade sig inte ens ner på marken. Men pierre körde varefall ditt. men efter att gått på center syd i en timme och kommer ut. helt vit.. helt sinnes. knappt så att man fattar det själv. haha..

allting kan hända. och på radion varna dom att folk hade kört av vägarna och det var polisbilar lite överalt och last bilar som låg nere i diket. tack och lov att pierre körde. annars hade mamma fått smått panik som hon såg vad halkan hade ställt till med på så kort tid.

ännu mera saker är köpta till lägenheten.. Mmm.. länktan är stor.
men snart så.. =)

hahahaah.. ja en sak till., sicka nötter dom är i skolan. vi i friskvårdsgruppen har ganska liten klassrum. så dom bestämde sig för att beställa sådanna stolar med brika.. så det tar mindre plats. men det duma är att brickan endast sitter rätt för högerhänta. liksom hallå.. jag är vänsterhänt. GALET.
men men.. allt possitivt har med dig neggativa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se