Regn regn åter regn

Är så trött på detta regnande.
inte nog med att det bara regnar, det bli ju översvämning lite här och var.
och inte var som helst utan även i mitt stall  hur kul nu detta kommer bli att pumpa vatten det får vi se :/
kl 10 börjar man jobba igen- funderar på om jag ska ringa till chefen och säga att jag kan jobba varje kväll nästa vecka på vardagen då. denna helgen som kommer tänker jag dock vara fri.
Pengar är allt bra att ha. har aldrig kännt så stort behov utav pengar som jag gör i dag.
men det kanske beror ¨på att man ska flytta hemmifrån? annars hade jag nog inte jobbat. för bor man hemma har man inget behov av att ha en engen inkomst och man kan få allt man behöver genom päronen. kanske inte alla.. men jag fick det varefall.

Nej.. pysa till jobb nu.. i morgon börjar praktiken. ingen aning om vad som igentligen väntar mig. först projekt på en resturang nära skolan. sedan på badet i staffanstorp. Det där med badet kan dom stoppa upp någonstans. hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se