Love

Under tiden jag och Elin satt och väntade på att våra "kunder"(?) skulle komma och få massage
satt vi och pratade lite om kärlek.
Och jag fick mig en del funderingar.. Funderingar jag haft tidigare. men som liksom man bara kastar baksom sig och inte lägger märke till.
Men en sak som jag tycker alla ska följa, som igentligen stämmer är.

Alla är igentligen bi , för det är inte ett kön man blir kär utan i en människa

Himlans trött är jag. helt sjukt igentligen. kan man vara så här trött. vad är det med mig?
Vill ha vår och sommar nu, så alla kan få mera energi och slippa vara så här deprimerade och DÖ trista =)

Elins tur att ta med godis imorgon, min på fredag =)
men efter denna veckan, ska alla 4 ha gosidförbud ;)

Sen är jag så förbaskat arg på magnolia med. har sliter vi för deras skull. gör föredrag, masserar dom som ignetligen skulle kosta dom skojortan. och sedan anklarar dom malin för att ljuga? att det är vi som har fel när det gäller tiderna... dom kan dra ditt pepparn växer ocj lite till.

Sedan har min lilla tossan kommit hem från kastrering. lilla stumpan.. hon mår inte alls bra.. :( hoppas det läker fint och att tabletterna hjälper som dom ska så du slipper ha så ont som du har.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se