Kinder ägg

Igår fick jag och Pierre vars tre kinder ägg i ett sådant litet paket.
Och jag kan inte fatta hur kul två 18 åringar kan ha så jävla kul med dessa kinder ägg. helt sinnes men gud så roande.
Var och hälsade på magnolia chefen, eller något i dag. Hon visste nog inte helt vad allt gick ut på med tider osv. men det ordnar sig säkert. tror att detta kommer bli ganska kul, men att massera dessa gamla tanter är kanske inte det roligaste?

efter det hade vi jätte mkt med tid över. så vi drog in på en liten tripp med Linn och hennes lilla Golf till stan. När vi skulle pakera. Jösses. haha.. kan det bli värre? först körde hon in i fel håll av pakeringen. och höll på att backa och kludda. blev total trafik stopp där. hahahah..
sedan hade vi siktat in oss på en annan pakering där man fick stå hur länge man ville. och linn trode att hon hade hittt infarten, men det hon/vi hade hittat och körde på var en gång bana och cykel bana! haha.. det kom cyklister och några tanter. men vad skulle man göra liksom? hur skulle vi komma ut. det sluta med att vi körde mellan två pelare upp på en trotoar kant och det var vi på rätt väg =) haha men även där körde vi åt fel håll. och vi fick backa och kludda uterligare en gång. en rolig upplevelse.. =) haha men dock så pinsam..
men sedan kom vi till graffiti och åt god sallad. och dom andra käka bakad potatis.

gick även in på Gina.. och köpte en tröja =) gick gå hen från bussen i snön.. mindre kul.. låren var helt il röda när jag kom hem.. haha illa..
173339-2

Denna ur snygga överallen för jag ha på mig när jag är i stallet bara för det e så sjukt kallt..
ser ut som en redig bonde.. haha... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se